сряда, 28 септември 2005 г.

To do


1. Да отида при джипито си да й поискам да ме прати при някого за отказване от цигарите. Не мога повече, 60 кинта давам за цигари, а сега ще ги повишават още. А и съзнавам колко е вредно и че това ме скапва непрекъснато (съзнанието, че е вредно, а аз продължавам, ми скапва самочувствието)
2. Да започна сутрин да правя коремни преси, почвам да не се понасям с това коремче. Тони и майка ми казват, че изобщо не е коремче, да погледна хората какви коремища имат, обаче аз нали съзнавам, че съм се отпуснала. Вярно, че не е тлъстина, а отпусната коремна стена, обаче е гадно.
3. Да си опиша новите дискове, че хаосът ще ме засипе, вече трудно се оправям кое къде е.
4. Да завърша проекта за сайта на Пол и да му го пратя.
5. Да гледам "101 далматинци" с Глен Клоуз и "Землемория", свалих ги преди цели 10 дена.

Очевидно е, че като блогвам това, ще въздействам върху себе си да го свърша.

Няма коментари: