сряда, 19 октомври 2005 г.

Ще се автотерапирам


В отвратително разлагащо състояние съм. Не върша нищо, спя възможно най-много, лежа в леглото, отлагам до последно нещата, които трябва да се направят. Не ми се чете - книги и в интернет, камо ли да ми се пише. Вече не знам кой път отлагам да отида при Рали. Утре ще отида, но също така започвам и стъпкова автотерапия.

Задачки за днес:
1. Да напиша писма на сестра ми и Авето.
2. Довечера да се разхождам минимум 30 минути с кучетата, но да се облека добре, за да нямам оправдание, че се прибирам по-рано, защото ми е студено.
3. Да блогна преди лягане.

Идеята е, че ако определям малки стъпки, но ги изпълнявам, от една страна ще се раздвижвам, от друга страна ще се изпълвам с увереност и така като увеличавам, постепенно... ох, мързи ме да обяснявам, свързано е с допамина и серотонина. Сега е 18 часа и станах пак. Още нещо -

4. няма да легна повече в леглото преди окончателното лягане за сън.

Фактът, че не пуша, сочи, че мога. А също така и че между това вегетативно състояние и типичната депресия има сериозна разлика.

Няма коментари: