петък, 5 май 2006 г.

Бойко Борисов - фоточек


"Вече няма строителен обект без пароструйка за миене на гумите на камионите. Тия, които се опитват да ни изненадат нощем, ги хващам по калните следи. Взимам на шофьорите книжките, а те още си мислят, че съм полицейски началник, и ми ги дават." Това пише днешният в."Сега" и ме подсети за една снимка, която направих наскоро, защото случката ми направи силно впечатление, и мисля, че е моментът да я пусна.

пароструйка на сторежа на метрото при Софийския университет

Това е в огромния строеж на метростанция при Софийския университет. Ето и финалният резултат:

гума след пароструйка


Гумата след миенето е по-чиста от подметките на обувките ми. Като ме видяха, че ги снимам, работниците се попритесниха и подпитаха аджеба откъде съм. В завързалия се разговор разбрах, че ме мислели, че съм от общината.

Та се сетих за един скорошен запис в блога на Григи за Бойко Борисов, в който той обяснява, че е променил мнението си и е решил да вече да гласува за него, защото "се оказа що-годе приличен кмет... Може би най-добрият, който София е имала от промените насам." Григи завършва с това, че "за Бойко Борисов има още предостатъчно възможности за доказване. И се надявам да пиша и чета по блогове и други медии все по-често за тях. За да може да докаже какво представлява. И дали заслужава да остане в българската история като вторият Стамболов, или като вторият Жорж Ганчев."

Моето мнение е горе-долу същото, като мисля да фоточеквам при всяка възможност генералските деяния, както добрите, така и лошите. А като дойде ден за гласуване, ще си пусна едно търсене в блога (пък и в други блогове) по думата "Бойко Борисов", ще прегледам записите си и ще реша как да гласувам.

Няма коментари: