понеделник, 29 май 2006 г.

Dir.bg слуги на олигархията (синя, червена, жълта, ББ)


От три часа се мъча да пусна три коментара във форумите на Di.bg в Клуб "Политика", но не успявам. За сметка на което пуснах коментар за 3 минути в клуб Ева и Ева" със заглавие "Проба" и безсмисмислен набор букви.

За пояснение текстовете, които не можех да пусна в клуб "Политика", визираха олигархията, която ни управлява (синя, червена, бастардната им (това занчи незаконодени копелета - жълти, и изгряващия ББ). Правех анализ на генезиса и същностатта на явлението. Сега ще ви го спестя, защаото е дълго, но ще го направя в отделен сайт). Това са копелетата, които ограбваха България 16 години и продължават да я ограбват.

И какво стана в интернет пространството, уж свободно? Трите ми коментара, пълни с факти (и с никакви ругатни и обидни квалификации) не видяха свят. Имеше errorr-и, липса на време, изчзезване на връзката със сървъра, необходимост от Reload и всичко подобно, което знаете. Два часа. С опити от моя страна да ползвам различни юзърнейми, пароли, уебсървъри, айпита, интернет адреси - което значи само едно - че хората, които администрират Dir.bg, разполагат с всички лични данни на потребителите си, и не само с това, а разполагат и с данни, които са придобили от свои колеги-доставчици. Н е възможно те да знаят различни използвани айпита, потребителски имена, пароли и имена на сайтове, регистрирани при други доставчици, особено с потребителските и личните им имена с паролите им. На мен ми бяха отказвани за регистрация в Dir.bg, които сам аз мога да знам и съответно заявявам за регистрация, освен при други доставчици, но не са ми били приели от тях по някакви, според мен политически причини) , на накрая ми бяха отказвани регистрации на пароли без причини). От Dir.bg срещнах откази не от потребителски имена (.защото имало такива), а от регистрации на пароли, защото имало такива. Откъде те знаят паролите и не е ли това лична информация? Имах и отказ поради това, че личният ми въпрос бил идентичен с друг личен въпрос. А тъпият отговор, че личният ми отговор ще е различен, явно не ги интересуваше. Зададох им като личен потребителски отговор личното си име, а те ми отговориха, че имало вече такова. Това е явна злоупотрелба с лични данни, зящато им дадох пълното си лично име. Зададох им четири мейл адреса, на три отговориха, че имат такива, а на четвъртия, на който нямаха начин да имат ми отговориха с ERROR.

Мисля, че за всеки адвансед юзър е ясно за какво става дума. При условие, че всичко протичаше в рамките на 2 часа. А елементарнятя ми проба в тъп клуб с обичайния ми юзъйрнейм се появи за 2 минути.

За мен е ясно, че Dir.bg и неговият собственик Владимир Жеглов изпълнявят перфидни манипулатически задания. Как и защо - ще разкажа по-нататък.

12 коментара:

Анонимен каза...

Че всеки ден ком не е ли същото -
пишеш мнение и го заливат с помия 20 други поста

Unknown каза...

Явно имаш основание за мнението си, но за съжаление, аз не те разбирам. Би ли ми казал какво имаш предвид?

Анонимен каза...

Искам да кажа, че да манипулираш един форум с много постове от подставени хора е равносилно на това да не допускаш независими изказвания във форума.

А във всекиден.ком аз лично отдавна неу поствам мнения - чуждото мислене не се уважава и то от една група постоянни участници във форума, което също е чудно - не може едни и същи хора да постват по всички теми

eos каза...

Здравей.

Сега, може да ме вземеш за наивна, но аз съм склонна да вярвам, че проблемът е бил технически. Трябва да призная, че не всичко от постинга ти ми е ясно, например това: "На мен ми бяха отказвани за регистрация в Dir.bg, които сам аз мога да знам и съответно заявявам за регистрация, освен при други доставчици, но не са ми били приели от тях по някакви, според мен политически причини) , на накрая ми бяха отказвани регистрации на пароли без причини)." Но така или иначе, това, което искам да кажа е - не забравяй, че съобщението за грешка, което получаваш и виждаш на екрана, не е задължително да отговаря на действителния проблем. Особено ако някой си е оставил пръстите. Моето впечатление е, че сървърът на дир.бг съвсем се е сговнил в последно време. И аз съм имала проблеми с постването, включително във въпросния клуб "ева и ева", също в продължение на часове. А това, че в един клуб става, а в друг не става - това също може да си има обяснение. Нямам си идея как е организиран дир.бг, но мога да си представя, че сървърът си има капацитет, които се налага да се разпредели някак между отделните форуми.

Unknown каза...

Само един аргумет - когато представих автентичното си еме за регистрация - Невента Гюрова - отговърът беше - "вече има такъв юзър". Тогава представих трите си имена Невена Пенкова Гюрова - и пак получих същия отказ, че имало такъв друг юзър. Това как го мислиш? Подсказка - бях известна журналистка с призови награди в национални конкурси и виден служител в администрацията на едно правигтелство, който си позволи да има и да изяви собствено мнение - за което си подаде оставката.

Ако те интересуват подробности, ще ти ги дам - защото ги има и в интернет.

Та, въпросът ми - как си обясняваш отказа на основа само моите имена? Наистина ли мислиш, че има други юзъри със същите две, камо ли три имена?

eos каза...

Знам, че си била известна журналистка с призови награди, както и приблизително за случките през 1996. Но с интерес ще прочета подробностите.

Ако отказът действително е бил само на основа на имената ти, тогава положението би трябвало да е ясно. Но не и ако се дължи на технически проблем при самата регистрация (за постването вече се съм се убедила, че имат проблеми). Това имах предвид. Ако можеш да изключиш възможността за такъв проблем, тогава наистина няма спор как стоят нещата. Успя ли/пробва ли да се регистрираш с фиктивно име по същото време? Ако да - извинявам се, че ти изгубих времето.

Unknown каза...

@eos
с няколко фиктивни има плюс други няколко фиктивни, т.е известни само на мен адреси (за спам основно) плюс от различни IP адреси. Проблемът беше в нещата, които пишех. И пак повтарям, че като написах някава глуупост в "Ева и Ева" нямах никакви проблеми - тя излезе за не повече от 2 минути.

Не съм нито велика, нито гениална, просто им бъркам картите на всички - защото знам твърде много неща от 1990 г. насам. А карти в дира се играят доста сериозно. Казах, че ще пиша за това, но едва ли в клуб "Политика", защото няма да ме де допуснат. В "Ева и Ева" може например :)

Unknown каза...

@Anonymous
Честно признавам, че професионално знам не само на теория как се манипулира един форум. Затова вече не броя форумите за нищо. Но блогосферата е различна. Там властта е безсилна.

Анонимен каза...

Dir.BG е на Жан Виденов. какво изобщо го обсъждате (и Жан и Дир-ник)?!
Ignore it!!!

Peace...

\/..

:-)

Симион Патеев каза...

Не е точно на Жан Виденов

на неговия бивш съветник е.

Ето инфото

http://www.pressboard.info/preview.aspx?articleid=53611

http://www.segabg.com/online/article.asp?issueId=1296§ionid=2&id=00005

има и други, който иска ще намери...

Анонимен каза...

Подсказка - бях известна журналистка с призови награди в национални конкурси и виден служител в администрацията на едно правигтелство, който си позволи да има и да изяви собствено мнение - за което си подаде оставката.

Ако те интересуват подробности, ще ти ги дам - защото ги има и в интернет.


Живо ме интересуват

Unknown каза...

През декември 1995 г., бидейки служител в пресцентъра на правителството на Виденов, дадох интервю на Георги Коритаров в "Свободна Европа". В него разказах как ме шантажира и заплашва Андрей Луканов, защото бях писала две сериозни статии срещу него, а и той знаеше, че доколкото мога, работя срещу него, за да не продаде България за жълти стотинки на Русия и да я разпредели между тогава силните икономически групировки. Аз единствена писах за предателските му преговори с руснаците и опитите му зад гърба на Виденов да им продаде българските газопроводи за жълти стотинки. Писах и за това, че работи против Виденов, заради руснаците и заради групировките. Писах и за това, че вече за руснаците е бита карта и си отива (Нямах предвид буквално, де, ама така стана малко по малко ог година след това, аз и досега съм убедена, че руснаците дадоха картбланш да бъде премахнат. Тъй като се убедиха, че предателят си е предател и е започнал да работи и срещу тях.) Писах и още - как Луканов се е довлякъл в Министерския съвет с пена на устата, бесен от това, че му развалят далаверата, за да вдигне скандал на Виденов.

И тогава - след статиите, започнаха анонимни заплахи с физическа разправа по телефона срещу моя бивша колежка и приятелка, за която Луканов подозираше, че на нея изнасям информация срещу него. Аз я успокоявах, че куче, което лае, не хапе, т.е. който заплашва, обикновено нищо не прави. Но една нощ тя ми се обади плачеща в истерия, че не може да се прибере вкъщи и не знае къде да отиде и какво да прави. Извиках й такси, платих го и я прибрах у нас. Тя ми каза, че мъжът й е жестоко пребит и думите на биячите били "и внимавай хубавата ти женичка какво пише".

После тя ми съобщи, че Луканов й е казал, че разполага с моето медицинско досие и ще го използва. Някога, като пубертет бях наркоман. Но тотално се излекувах. 16 години вече бях съвършено чиста.

После започнаха физическите заплахи по телефона срещу майка ми и тогава аз се уплаших за нея.

Затова отидох в "Свободна Европа", защото никъде другаде не можех. Никъде не искаха. Доблестните вестници и журналисти. Разказах за заплахите и шантажите на Луканов и за причинитеНе пропуснах и някогашната си наркомания, с която ме шантажираше.

На въпроса защо Луканов прави това, обясних, че той знае, че пиша с анонимни имена (един официален служител не може да пише с истинско име - междудругото доблестният Тошо Тошев ме издъни на Луканов, въпреки че един журналист (би трябвало да си пази изтомниците) и в двете статии написах, че Луканов е бита карта за руснаците и те ще го разкарат. Това беше през лятото на 1995 г. Обясних, че той направи опит да продаде газопроводната система на България на руснаците без пари зад гърба на Виденов. Обясних, че работи српещу Виденов в полза на групировките. Обясних, че той е вреден за България, защото е отговорен за скапания преход.

И какъв беше резултатът? Виденов не ме уволни 20 дена, което за Луканов и БСП беше знак, че общо взето застава зад твърденията ми. Но натискът ожт много групировки в БСП срещу Виденов стана много силен и аз си подадох оставката.

А доблестните журналисти и почтените политици какво правеха през това време? Те изобщо не се интересуваха и занимаваха с твърденията ми за Луканов - не се интересуваха и не се занимаваха от предателските газови преговори с Русия зад гърба на Виденов; от сговора му с групировките как да си разпределят България, от интригантската му работа в БСП и в кабинета срещу Виденов, от ролята му за ограбването на България през прехода; вкл. и от насилието и шантажа срещу колежката ми и срещу мен - а с мен. Те обърнаха цялата история в жълта клюка на някаква неуравновесена жена. А великият Тома Томов ми посвети едно цяло предаване "Наблюдател", в което ме нарече "Ван дер Любе в рокля", който интригантства срещу добрия човек Андрей Луканов.

Когато го гръмнаха, стана лесно да се пише против него. И те почнаха. Повечето от тях и сега са доблестни журналисти и почтени политици. А какво се случи с морала им през тези 10 години? Промени се радикално? Простете в цинизма ми, но не вярвам. Те са същите.

Поради всичко това - защо се оставяте да ви баламосват с Руменпетковци и Албертовци???


Странични бележки:
1. Тогава бях чиста 16 години, сега вече съм чиста 26 години от наркотиците.

2. През 1992 г. бях №2 в тогава елитния национален конкурс "Репортер на годината" в категория преса. През 1993 г. бях №1. През 1994 г. бях №3.
Тогава това беше единственият подобен конкурс и беше наистина елитена също таока нямаше нищо общо с корпорации шефове както сега "ЧМерноризец Храбър", който се организира от вестникарските и медийните босове. "Репортер на годината" се правеше чрез анонимни анкети до около 200 журналисти, т.е. това беше мнението на гилдията де факто. За нивото му също би трябвало да ти говорят и хората, които бяха №1 заедно с мен през 1993 г. - Олег Попов от "Ройтерс" в категория фото (един наистина прекрасен фоторепортер, който отдавна вече не работи в Бг, защото я надрасна), Лоили Маринкова в категория
радио и Елена Йончева в категория телевизия.