неделя, 5 ноември 2006 г.

Приложение към блога


Направо съм гениална

Много дълъг ми стана блогролът, а искам да има такъв и реших да го направя отделно като страница и да линкна към нея. Обаче много ме мързеше (виж профила горе вдясно) да търся фрихостинг, които се вижда от целия свят и който има не само WISWIG редактор, но и HTML такъв. В тоя момент се сетих, че и друг път съм искала да сложа нещо в блога, което хем да е постоянно, хем да може да се вижда при желание, обаче да не е постоянен елемент от страницата. Типичен пример е Ехception-ът на СС-BY-SA лиценза, под който е блогът и който направих написвайки го като пост и линквайки към поста.

Тогава решението блесна като мълния пред очите ми - отделен блог, в който да слагам подобни неща. Веднага го направих, наричайки го "Приложение към Семки и бонбонки". Засега в него е само блогролът.

Вероятно има и по-елегантно решение, обаче ме мързи да го търся, а това ми върши работа.

Няма коментари: