сряда, 8 ноември 2006 г.

Прасе или политик - изберете сами



Прочетох при Алеко Богданов, че в българската блогосфера се появили изведнъж много псевдотестове. Той очевидно имаше предвид политически такива, но с оглед на това, че и аз пуснах такъв тест (за което бях подтикната от Kaladan), реших да компенсирам свръхполитизираността си като направя личностовия тест "Нарисувай прасе". Произведението ми го показвам, а интерпретацията му е:
Песимист, със склонност да се държи негативно. Но когато сте конфронтирани, действате направо (даже да е в ролята на "адвокат на дявола"), независимо от страха ви от дискусии и желанието ви да ги избягвате. Добър слушател сте. Добър сте в секса.
Бляк!, това последното особено ме изкефи. Не че се съмнявах, но друго е като "обективен" тест го покаже. Айде, ве-е-е, виж се и ти кво прасе си! Не е нужно да ми казваш, важното е, че ти ще го знаеш.

Няма коментари: