понеделник, 6 ноември 2006 г.

Иван Костов е новия Иисус


"Следвайте ме! Не ви предлагам власт и облаги, предлагам ви морално удовлетворение", призовал Иван Костов пред събранието на ДСБ, съобщава "24 часа". Той бил бурно аплодиран от активисти, които викали в отговор: "Вие сте нашият лидер!" и "Вие сте нашият Христос!"

Тия сектанти надминаха дори атакуващите, които обявиха Волен за "новия Левски". Ей такива болшевики засраха дясното. Какви болшевики, ве, тия са по и от тях. И комунистите не бяха като тях. Сините сектанти отвратиха плаващия електорат и накараха значима част от твърдия десен електорат да не гласува. Те постилат килимчето на Бойко Борисов да дойде на власт, защото ще е единственият нормален, който се определя като десен.

11 коментара:

dzver каза...

24 часа пише и други неща, от сорта на "Софиянка снесе яйце" (това е заглавие от Шок, но 24 часа стои по-ниско така или иначе).

Иначе защо реши че ДСБ са сектанти? От хората, които познавам, гласоподаватели на ДСБ, нито един не би изръсил такава простотия с Христос.

Unknown каза...

Хич не обичам, когато левичари коментират "кризата в дясно". Доколкото си спомням г-жа Гюрова беше фенка на Жан Виденов.

Unknown каза...

@dzver said...
Четох подобни неща и другаде в нета, не само в "24".
Такава простотия и моите познати от ДСБ не биха изтърсили, но именно те - познатите ми от ДСБ, се държат буквално като сектанти, колчем иде реч за Костов, не давайки дума да се издума против него, отказвайки всякакъв рационален диалог и анализ на действията му.

Аз съм писала многократно в нета оценката си за Костов и ще цитирам нещо, писано наскоро тук:

"Иван Костов не прие нито руския натиск (да дадем небе за руските самолети до Сърбия), нито американския (да пуснем косовските бежанци у нас). А междувременно се изправи срещу конюнктурните вътрешни партийни интереси и заслепеността на народа. Затова мисля, че въпреки многото му грешки във вътрешната политика, цялостната му оценка от историците (след много години, когато улегнат дребните страсти) ще бъде изключително висока - без това решение днес нямаше да влизаме в Европейския съюз, което независимо от съпътстващите трудности и тежести е най-перспективният път към нормален живот на хората."

Обаче смятам, че от някое време Костов се самосрива като политик, вкл. и с това, че позволява подобно отношение към себе си (не смятам, че го култивира).

@Димитър said...
1. Не съм те накарала насила да четеш.

2.Да, бях и съм фенка на Жан. Но както посочих по-горе, съм фенка и на Костов. И двамата имаха амбицията да реформират България, правейки я модерна държава, и разликата им е само една - но най-съществената за един политик - първият не успя, вторият успя.

3. Чия фенка съм, няма никакво отношение към истинността на това, което съм написала. Коментирай него. Ако можеш.

Unknown каза...

@dzver

Забравих да кажа, че думата "сектанти" не съм я взела от днешната преса, а от клуб Политика в Dir.bg, където тя отдавна се употребява по отношение на групата твърди симпатизанти на ДСБ във форума, които по принцип са мислещи хора, но стане ли дума за Костов, все едно откачат.

Unknown каза...

Коментирам - винаги виждаме сламката в окото на другия, а забравяме "хората на победата" пред НДК, "историческите победи", "извънземния агент, пардон президент", "социализЪмът е секси", "новия Левски", "вЕрвайте ми", да не говорим за сляпата вяра в "спасителя на дясното" ББ и подчинението пред падишаха "Агент Сава". Всички присъстващи на националното съвещание, даже и подаващите оставка казаха, че такива лозунги и скандирания не е имало, но щом "24 гафа" и "Труп" (които иначе мразим) са го писали - трябва да е вярно, съответно "костоваците" са секта. Не че и в ДСБ няма такива неща, но не са повече от другите партии в България - това е плод на българския манталитет - търсещи месията-пенкилер има в целия спектър. За разлика от другите партии обаче в ДСБ има доста активна дискусия - я си представете нещо такова в НДСВ да речем.

Unknown каза...

@Димитър
Благодаря :)

Както казах по-горе на dzver, думата "секта" се използваше във форума Политика" на Dir.bg доста преди "24" и "Труд" да я употребят онзи ден. А снимката, която "24" публикува, е нещо, което не може да се отрече. Какво мисля за българската журналистика и в частност за "24" и "Труд", можеш да видиш в Труп-ният дъх на българската журналистика Какво мисля за БСП съм писала в този блог, както и на други места в нета, накратко - трайно негативно.

С две думи: приеми, че не всички хора, които критикуват десните, са непременно привърженици на левите. Като мен :) Което обаче не значи, че съм привърженик на НДСВ например. Не съм ничий привърженик, освен на себе си. На партии не вярвам. Понякога гласувам - когато има някой, за когото преценявам, че би удовлетворил в по-голяма степен интересите ми, понякога не гласувам - когато няма и такъв. Типичен плаващ електорат ;-)

Unknown каза...

Просто се дразня от манипулативното представяне на ДСБ в почти всички медии, както и от ненужното оплакване на "дясното" от платени оплаквачки като Алберт и младия кариерист Бареков. За журналист(к)ите от печатните медии не говоря - те са ясни. Истината е, че в ДСБ има доста повече идеализъм. В този дух е напълно нормално Костов да каже, че не може да обещае победа на изборите - тези, които са си мислели, че ще осребрят "активността" си (Димитър Абаджиев и сие) със служби и политически облаги е по-добре да са извън партията.

dzver каза...

Вени, аз приличам ли ти на сектант? Гласоподавател съм на ДСБ. Даже 1 път ходих на среща на форума на democrati.org. Никога не съм си позволил да драматизирам нещо в подкрепа на ДСБ. Факт е, обаче, че хора с интереси като моите, са представлявани само от една парламентарно представена партия и това е ДСБ. Всички останали търсят одобрението на необразования, селянина, пенсионера, ретроградния, русофила.

Образован гражданин с интернет, без грам имоти в наследство от някой от предните строеве, търсещ права, свободи, ненамеса и др. не може да симпатизира:
a/ на БСП - партия, практикуваща диктатура; в тесни връзки с всички оцелели леви диктатури, каквато е Русия.
b/ на СДС - партия, търсеща конюктурна подкрепа и издигаща лидери с подмолни схеми
c/ на НДСВ и ГЕРБ, силно личностно ориентирани, без оформена досега политическа ценностна система.

Друг е въпроса, че и от ДСБ има много да се иска и чакам с нетърпение появата на по-добра алтернатива, особено що се отнася до качество на вътрешната демократична система и издиганите лидери.

Анонимен каза...

Голяма работа си Вени нема спор
Фенка си и на Костов и нa Жан Виденов.
Мразиш Труп и искаш да им спреш достъпа със "javascript" но им четеш скапаните парцали.
Вобще противоречива личност.

Анонимен каза...

Аз бих казал продажна или лишена от здрав разум, но какво да се прави. За всички трябва да има място под слънцето. :))))

Unknown каза...

@аонимен 1
Жан Виденов не искаше да подари газопроводите на руснаците, както те искаха и успя. Изобщо не искаше да сме нещо като руска колония, а независима държава. Руснаците това не можаха да му простят и чрез петата си колона у нас организинраха свалянето му. Той подаде молбата за членство в ЕС, създаде съвет по европейска интеграция и започнаха преговорите. Той яко натиска мултаците. Виденов направи закона за масова приватизация.

Иван Костов окончателно отряза руснаците за газопроводите. Да не говорим за някаква си зависимост от Русия. Обаче него не можаха да свалят. Преговорите с ЕС бяха много интензивни и ефективни по негово време. Костов проведе масовата приватизация по закона на Виденов.

Още прилики да ти давам ли, че и двамата искаха да има независима от Русия, европейска България

Мен ме интересува какво прави даден управник, и по това го оценявам.

@Ако бях продажна, и досега щях да работя в "Труд". Ама ми писна от гнусотиите и напуснах. Изобщо не го чета нито него, нито "24 часа", а научавам разни неща от прегреда на печата по разните интернет агенции и сутрин. И снимката взех от Интернет. За тия два жълти вестника - "Труд" и "24 часа", не си давам стотинките, щото няма и нищо интересно да прочетеш вътре. Чета онлайн изданията на "Сега", "Монитор" ио "Новинар", което не значи, че им вярвам много. Чета Интернет агенциите, на които като че имам най-голяма вяра.

Второто ти определение за мен не мисля, че има смисъл да коментирам.