вторник, 19 декември 2006 г.

Не доверяй, а проверяй!


През младостта ми тоя лаф от сталинските време беше използван за пълен майтап, сега вероятно малцина го помнят. "А зря", как бы отметил тов.Сталин, закуриваю трубку. По очевидни причини обаче не може да ни смъмри бащински за липсата на революционна бдителност. Поради което аз поемам ролята, само заменяйки "революционна" с "пазарна бдителност".

БотушРазвали ми се ципът на единия ботуш от чифт, който освен че харесвам, ми е много удобен. Препоръчаха ми две добри ателиета в Центъра, където имали златни ръце и всичко поправали. В едното златото беше в размер на 7 лева, в другото - на 12. Срок - 3 дена, за експресна услуга - 40% отгоре. Аз им теглих майната и се разтърсих из кварталните нереномирани обущари. Един ми оправи ботуша за 45 минути и понеже твърдеше, че не струвало никакви пари, а било ловкост на ръцете (а ония, реномираните искаха да ми слагат нов цип), бях принудена да стимулирам ловкостта му с една хубава бира. От което той съвсем не остана недоволен.

2 коментара:

Анонимен каза...

Респект към този пост :)

Между другото - следя този блог съвсем редовно от няколко седмици - нямах представа, че го пише жена :)
Нищо лично и нищо против ;)

Наздраве за оправените ботуши! ;)

Анонимен каза...

На втори прочит на поста и коментара ми се чудя - от къде, по дяволите, си направих извода че поста е написан от жена... За което моите извинения :(