понеделник, 12 февруари 2007 г.

Графити - Извади телевизора от главата си



Телевизията отдавна не е медиа, а изключително успешна корпорация. Стоката, която продава, са зрителите (измервани с разни рейтинги), а купувачите са рекламните агенциии, обслужващи големите корпорации. Новините, публицистиката, културата, образователните предавания са нискорейтингови, следователно рекламата в тях е минимална, което води до изчезването им от тв екрана. Филмите, сапуненитеа сериали и игрите са средствата, които съблазнявят зрителите да се превръщат в стока за тв босовете, която я продават на рекламните босове.

Ако искаш да си свободен човек, извади телевизора от главата си, защото той формира мислите ти, а не ти - както се самозалъгваш.

4 коментара:

Анонимен каза...

Както са изпяли Depeche Mode още през 1986-та -

"Let me hear you make decisions without your television"

(песента е Stripped)

zosimax каза...

Тъжно и дълбоко вярно. Живеем в свръхконтролирания свят на глобалните корпорации, който Чомски и Фуко отдавна назоваха с истинското му име - корпоративен тоталитаризъм. Биг Брадър не е червен!

zosimax каза...

Вени графити-то е направо връх, ако е твое дело - благородно ти завиждам за идеята и изпълнението.

Фотографията струва ми се не ти е просто хоби, или ..?

Unknown каза...

@zosimax
Не е мое дело. Аз нямама никакви способности в изобразителните изкуства. Бих искала, но нямам. Професионален фотограф не съм по същата причина - той също трябва да има творчески таолан за оБрази и картини.

Аз съм просто любител, който обаче иска да показва неща, които минаващите хора не забелязват. Не забелязват издобщо като наличие, или не абелязват като ракурк или като смисъл.

Ас - без скромност го казвам - съм талантлив човек - но не в изображението, а в търсенето, откриваонето и показването на смисъла. Имах някога и награди за това. Сега наградите не ме интересуват. Интересува ме просто да го правя, така че да поражда у хората мисъл.