петък, 2 март 2007 г.

Утре - концерт на "Балканджи"


БалканджиУтре, 3 март "Балканджи" ще свирят във Fans. Самият концерт започва в 22:30, но има опасност да няма места, тъй че, фенове, ако искате да сте сигурни, елате по-рано.

А за хората, които се запознаха в кампанията за освобождаването на Ники Баровски, за "Мреджан"-ци и за обичащите Еднорогата - Калин, участник в кампанията за Баровски, основен участник в събирането на 168 стотинки за нови депутатски мерцедеси, двигател и един от преводачите на "Последния еднорог" - предлага среща в 20:30 на паметника Левски, от страната на ботаническата градина. Не само за да "захапем" прилични места за концерта. Може би ще имаме и нещо да си кажем, защото някои от нас сме едни и същи. Мисля, че в това има своеобразна логика, но когато иде реч за "Балканджи" и за "Последния еднорог", логиката и анализът са последното нещо, с което ми се занимава. Мисля, че и вас, които обичате "Балканджи", Еднорогата и реалната свобода, това също не ви интересува.

Fans се намира на бул. "Васил Левски" №114, от паметника Левски надолу към Сточна гара от лявата страна, влиза се в дворче, входът на клруба е отзад на сградата.



За феновете на "Балканджи": Пълно iso изображение на първото DVD на групата - албума "Между деня и нощта", може да бъде свалено от следните адреси, съобразно това къде се намирате:

* Най-бързо от България
* Най-бързо от останалия свят

7 коментара:

Евгени Спасов каза...

Внимавай с bg m a p s , че са им запазени правата :)

Unknown каза...

Ама знаеш ли колко ми пука?
:-)))

Да ме съдят, бре, честно казвам, да ме съдят, защото:
1. Ще развия по принцип темата за порочността на концепцията за авторските права - което, ако аз се защитавам, а имам това право - мога да го направя - и ще я развия така, че дори продажните медии ще трябва поне да я отбележат

2. С помощта на някои спецове ще вкарам съда в технологичния проблем дали Printscreen-ът e нарушение на авторското право. Знаеш ли колко шибан е този въпрос? Особено ако принтскрийнът е обработен, така че съществено се отличава от картата - обект на авторско право? Примерно кой може да аргументира, че копирайки го и редактирайки го съществено, не съм го направила с Adobe Photoshop? Или че направо не съм го прерисувала? Щото не е много трудно.

3. На финала може да ме осъдят на някаква глоба, ако въобще ме осъдят, но в резултат на скандала, който ще направя - а аз знам как се правят публични скандали, защото съм ги правила - ще инкасират повече вреди, отколкото ползи.

Де да има някой глупостта да тръгне да ме съди. Де да има.

Анонимен каза...

You go girl!
То и аз отбелязах за концерта, но ето такива трябва да са статиите. Браво ;)
А ти ще ходиш ли?

Unknown каза...

Ти как мислишш?

:-)))))

Unknown каза...

Ти как мислишш?

:-)))))

Вики каза...

Ех, изпуснала съм го - язък :(.

Unknown каза...

Вики, нищо не е безвъзвратно, докато сме живи. "Балканджи" тепърва ще свирят и ние тепърва ще им се кефим. Между другото, вземи свали албума им, за който дадох линкове.

Аз също не отидох на концерта поради това

Така че, нали разбираш, единственото, което е безвъзвратно, е смъртта. Не само за котките, а и за хората. Тъй че, свиркай си и чакай следващия концерт :)