събота, 7 април 2007 г.

Великолепната каракачанска овчарка



Напоследък един блогър /не споменавам името му от етични съображенияу/ периоидически ме обвинява в цензура в блог агрегаторите по отношение на него. А поводът е нелепо идиотски - няколко мои професионални постинга за уникалната българскаае порода каракачанска овчарка. Той вероятно не знае, че агрегеторите имат опрделен обем и по-новите постинги изтласкват по-старите назад, докато не отплуват в небиетието.

И още за необходимо за ограмотяване - на оня блогър:
Пускай по 10-тина реда 20 пъти дневно и ще ме цензурираш безапелационно. Щото ще ме изтласкаш изобщо извън агрегаторите.

И още за ограмотяване:
Не пиша за агрегатори, за слава, за самовъзвеличиване и графомания.
Не блогирам, за да ме оценява който и да е той. Душата ми е по-важна.

Според графоманския мегаломан обаче аз правя това умишлено, за да цензурирам философските-психологическитке му графомании.Пишейки дълги постинги, аз изтласквам неговите безценни мисли назад, за да не могат да се просвещават с тях хората.

Именно за това в началото на постинга пуснах данните за най-често търсените ключови думи в блога ми, за да си избие неграмотникът глупостите от главата си. Да види колко хора се интересуват и търсят инфо за каракачанското куче, или както още се нарича българско овчарско куче. Защото е прекрасно. Защо като имам професионално инфо, де не дам на хората, които са фенове на каракаченеца, да намерят нещо за любимеца си в Гугъл?
Понеже няма възможност за по-голям шрифт, оградих каракаченеца и българското овчарско куче с червена елипса. Ако се взрете внимателно, ще ги прочетете. Кво ще каже подигравчията - на първите места в Гугъл са мои теми, а аз съм била спамър? Що не са неговите, ве?

Идеята и мисията на Гугъл е да прави човечеството единно и цялостно чрез споделянето и чрез генерирането на нова информация. И тя ще го направи по-съвършено - човечествто. И вече го преви.

5 коментара:

Анонимен каза...

Невенче, и защо смяташ, че съм бил "графоман"? Нещо гледам, си страшно надъхана срещу мен - и това ли е от "етични съображения"? Прекрасно разбиране на етичността имаш: дерзай! И продължавай да облагородяваш душата си чрез възвишени размисли за каракачанските кучки :-)

Ангел Грънчаров, графоманът от http://angeligdb.wordpress.com/

Анонимен каза...

Грънчи, Ачка: screw up, fucker!
Кой се бил надъхал ли? Заслужаваш да те разкарат от блогосферата заради личностните ти нападки и това, че си позволяваш да пускаш постове, изцяло обвързани и насочени към други членове на агрегатора. И пълни с абсурдни простотии и клепане. Даже смятам лично да се позаинтересувам за разкарването ти. Ще бъде голям удар по грандоманията ти - същата, с която така напористо си пробутваш линка навсякъде.

А ти, Вени Г. - КОРИГИРАЙ СИ немърливото писане! Пълно е с технически грешки, мазало. Не тракай на сляпо по копчетата, а гледай малко - или в ръцете, или на екрана.

Последно предупреждение за изклюване към двамата! Даже пАчката е пътник вече :-)

Unknown каза...

@Ангеле,

Христос воскресе!


@KingsAlwaysDie

Прав си.
Ще направя това, за което си прав. Истина е, че съм немарлива и когато имам вдъхновение да пиша, не ебавам правописа.Което е срамно за мен и обидно за читателите.

Анонимен каза...

Малко встрани от темата - Вени, ти редактираш ли си статиите? Защото много често в планетата при мен твои статии се изместват накуп най-отгоре. Честотата на писане е съвсем друго, става дума по-скоро за някакъв бъг в Blogger, заради който при всяка редакция като че ли се обновява вместо датата на обновяване датата на първа публикация. И планетата се лъже.

Та затова питам - дали си забелязала някаква зависимост между избутването на стари статии отгоре и обновяването им? (Търся откъде да разнищвам този бъг, затова:)

Unknown каза...

@turin

Забелязах това. Разковничето е да не се редактират постове освен в твърде важни случаи - когато има сериозна фактологическа грешка. Няма вече да редактирам за тъпи правописни грешки. Извинявяй.