събота, 14 април 2007 г.

Фикс на бъг на Blogspot за планетите/агрегаторите


Заглавието е малко подвежсащо, тъй като хал хабер си нямам как става, обаче:

Блоговете, поддържани от безплатната платформа на Google - Blogger, имат сериозен бъг. Всеки път като редактираш постинг, той се препубликува като нов в агрегаторите. Досадно.... Меко казано.

Специално аз често се сблъсквам с това поради тъпотата и несериозността на разните имидж хостинги, които ту сдават багажа, ту си променят условията за ползване, а за мен картинките са не просто илюстрация, а съществена част от цялостното съдържание и смисъл на постинга. . Жалвах се на Ясен и той намери решение. И сега в Българска свободна планета това чудо го няма - можеш да си редактираш хиляда пъти постинга, той не се препубликува хиляда пъти, а си седи единствено там, когато си го пуснал.

Тъй като немалко български блогъри ползват Blogger като платформа, мисля, че за администраторите на Megafon и Blogosfera ще е полезно да погледнат решението на Ясен. Щото ще улеснят потребителите си.

3 коментара:

Анонимен каза...

Много добре, защото и аз имах този проблем.

Анонимен каза...

Аз съм описал как се оправя, но не съм сигурен доколко решението е приложимо към тези други планети. Все пак на тях им плащат медиите, така че те ще си решат ;)

Unknown каза...

@turin

Имаш ли нещо против аз да им предложа да ползват метода ти?