понеделник, 6 август 2007 г.

Протест срещу Гоце. Ела и ти, ако ти пука за теб и за децата ти.


Днес, понеделник, 6 август от 16:30 пред президенството ще има протест срещу Георги Първанов a.k.a Гоце), съобщава “Наблюдател”.

Хареса ми как Сашо го е анонсирал: "Според организаторите от Асоциация на свободното слово „Анна Политковская” (един от убитите журналисти при царуването на Владимир Путин - добър Първанов другар и негов колега по линия хем на президенстването, хем на КГБ) е срамота, че в България си имаме президент, който е бил сътрудник на комунистическите тайни служби. Ако и вие мислите, че Гоце трябва да си подаде оставката, или пък просто намирате г-н Първанов за безсмислен, смотан и неуместен, бихте могли този следобед да повикате на мястото на събитието. Интересно е, впрочем, дали само блоговете ще го обявят…"

Аз ще отида, но не само за да протестирам. Ще наблюдавам с интерес и отношението на медиите - дали ще има журналисти на протеста и дали след това той ще бъде отразен. Мисля, че почти знам резултата. Да, ще има. Не, няма да го отразят с изключение на "Дневник". Дано не съм права.

5 коментара:

Анонимен каза...

Уф...мразя като вземем да се правим на по-светци и от Папата.
Да на мен ми пука за децата ми, но НЯМА да дойда.
Не си струва каузата ви.

Анонимен каза...

Ще има ли протест срещу протеста срещу Гоце. На него бих отишъл. Може и да е срещу всичките глупости около ДС и хората, които си търсят извинение.

Bla каза...

Георги Първанов е най-малкият проблем на политическа България.

Анонимен каза...

Наистина е малко обидно Гоце да ми е президент... Но колко са като мен?...
По Тери Пратчет се броят на пръстите на лявата ръка на сляп месар...
Така е то...
SY, Victor

Unknown каза...

@Викторе
Не е малко, а много обидно. А още по-обидно е, че сме толкова малко