четвъртък, 11 октомври 2007 г.

Араламбене му е майката - посвещавам на Коритаров и подобия


"АРАЛАМБИ (влиза със знаме от кожа): В една суматоха не може без знаме! Няма нищо по-хубаво от това да се развяват знамена и да се скандира. Ако аз бях началник на държавата, щях да наредя половината от държавата да скандира, а другата половина - да развява знамена и да бие барабали и ще излезем на първо място в света. Имам опит в тая работа и зная какво е. Нали съм скитал, добитък съм прекупувал, та като станаха събитията, си викам: Араламби, гледай да те не закачи ветъро! И се набутах в града. А в града народ, народ, навсякъде гвардейци, едни се товарят на камиони, други се товарят на влакове, ще вървят някъде. Щом видях тия на гарата, и ги питам: Къде, момчета? А те ми викат: Срещу фашизма! Почнах да скандирам: "Смърт на фашизма, свобода на народа!" Те се заразиха от мен и също почнаха да скандират. После се взех, та на пазара, разни там всякакви се мотаят с разни там зеленчуци и глупости, аз като почнах и там, че да видиш как и ония почнаха да скандират. Аз и пред църквата ходих да скандирам: "Смърт на фашизма!" - Излезе попа, и той се присъедини към мене. И пред самата милиция ходих. Сам началникът ме повика и ме попита: Ти кой си? - а аз викам: "Смърт на фашизма, Араламби съм". Много араламбиш, вика ми началникът, но не ме арестува. А пък аз си араламбя, щото гледам да не ме фане ветъро. И не ме фана, а други ги фана. (Той обръща знамето, за да прочетем надписа: "Араламбене му е майката", и запява марш.)

....

АРАЛАМБИ: Чакай, недей бърза! Говорът не е проста работа! Щом кажеш, че ние сме глупаци или глупости, така ще те насиниме, че не ще можеш да си седнеш на задника... Ще се мъчиш сега с говора да прикриеш това, дето го мислиш. Ако мисълта иска оттук да си провре муцуната, ти айде отсам да й скриеш муцуната! Ако ли рече така, завой да направи, ти айде насреща й и пущай завеса отпреде. Аз това го от опит зная, кога виках: "Смърт на фашизма" и прочие, и не ме фана ветъро, а други ги фана!

ШУШЛЯКА: Ти ще требе да си направиш говора толкова голем, ама като купа сено голем, та мисълта ти да остане вътре колкото игла. Иди тогава и търси игла в купа сено, загубена работа е! Никой не може да ти намери мисълта.

ЛЕТРАКИ: Това по света има ли го?

ШУШЛЯКА: И в другите народи го има, па и у нас го има, мигар не сме виждали някой, дето говора му толкова голем, че по никой начин не можеш да откриеш къде му е мисълта.

АРАЛАМБИ: Араламбене му е майката!"

Из "Суматоха" на Йордан Радичков
който не знае "Суматоха" и култовия лаф, моля да не се обажда. щото ми писнА от батбойковщини

----------------
Now playing: Ricky Martin - She Bangs [foobar2000 v0.9.4.4]
via FoxyTunes

5 коментара:

voxy каза...

защо крайно-десните толкова обичате да мразите? Като чета постове на все велики антикомунисти и само злоба лъха, дали ще е към царя, Бойко, измрелите комунисти, ДС агентите? А кого обичате след като цели нет е задръстен с псувни и всякакви негативни определения с които засипвате всеки изпречил се на любимците ви.

И къде ги тези комунисити, що не виждам някой върл комунист да псува Костов или Юруков?

Unknown каза...

1. Защо смяташ, че съм крайно-дясна?

2. Защо смяташ, че обичам да мразя?

3. Защо намесваш комунистите, говорейки за мен?

Ако не ми отговориш по същество, ще смятам, че говориш глупости - както ти е навик не само в моя блог.

voxy каза...

"Ако не ми отговориш по същество, ще смятам, че говориш глупости - както ти е навик не само в моя блог."


1. Да приемем, че не мога да ти отговоря по същество, сега ще можеш ли да кажеш, защо смяташ че да говоря глупости ми е навик не само в твоя блог, ако не ми отговориш по същество ще смятам че искаш някакакъв вид доказатеслтва едва ли не, а самата ти не даваш такива за собствените си твърдения
2. Крайно-дясна ли си или не? А дясна?
3. Любимец ли ти е Александър Божков или не?
4. Какъв е смисъла, който влагаш в темата "Араламбене му е майката - посвещавам на Коритаров и подобия", защото може да не съм го разбрал
5. Това подобия не издава ли омраза, а това че си се ядосала много след като и видяла резултатите от дебата Мартин Заимов - Бойко Борисов не издава ли същи прекалено силни чувства, насочени към Бойко
6. Който не мисли като теб, или направи грешно заключение задължително ли говори глупости?

Bruce Wayne каза...

готин пост, браво вени!

Анонимен каза...

@voxy
И в другите народи го има, па и у нас го има, мигар не сме виждали някой, дето говора му толкова голем, че по никой начин не можеш да откриеш къде му е мисълта.

Ами то си е за Коритаров писано - на следващия ден покани по този повод Сашо Диков и още една журналисткар искам да се извиня, че не и помня точно името, и те не можаха да му затворят устата, а ги беше поканил за мнение и оценка.

За какъв комунизъм и какво дясно става дума - просто араламбменето си е араламбене, пък вие се дразните.


Освен това, за кои комунисти става дума - днешните, бившите, тези от преди 9 ти септември, тези в личностно-центрираните партии, тези в парламента ?

@вени
Харесва ми като чета блог да се чудя отначало какво е искал някой да каже, пък като разбера да се кефя на начина, по който го е каза.
А за хараламбенето - както се казва в песен на Ъпсурт:

Жълти зъбки, нерви лабави ...