неделя, 14 октомври 2007 г.

Бриго против БСП (въпрос без отговор от блога му)


Зададох един важен въпрос в блога на Бриго и отговор няма, което не ме учудва, защото другарите са майстори на симулацията. Разбрали са, че има Интернет и Web 2.0 и се утепват да симулират, че са вътре в новото, но грешката им е една - нямат контент. А без контент простотията и несъстоятелността лъсва дваж по-силно. Както в случая с въпроса ми към Бриго, за който той мълчи като задник:
"Първо, здравейте :-)

Много отдавна не сме се виждали, но, надявам се, не сте ме забравили - все пак не са много журналистите, които сте посрещали в кабинета си на "Хайдушка поляна".

Та през оная далечна 1991 или 1992 година ли беше си говорихме за най-различни неща, но сега ми иде на ум какво ми отговорихте, когато ви питах защо като станахте директор, уволнихте всички началници на отдели. Вие ми казахте, че били номенклатурни кадри и били останали лоялни към БСП. Обяснение, което сте давали не само на мен, а преди всичко на други хора, които го помнят - както в службата, така и извън нея.

Сега ви задавам същия въпрос: Защо уволнихте всички началници на отдели, когато оглавихте службата?"
Ще продължа да го задавам този въпрос - по всички начини, по които мога - Бриго, защо лъжеш нещастните пенсионери, че си от БСП?

----------------
Now playing: Sergio Del Rio - Parazaar (Full) [foobar2000 v0.9.4.4]



Няма коментари: