събота, 24 ноември 2007 г.

Разделих се, след седем години заедно...


За повечето, които ме знаят, не е тайна бисексуалността ми. И не мисля, че това е срамна тайна, която алчно жажда криене. Разделих се с с жената, с която бяхме заедно тези години.

Защо? Всеки го човърка любопитството. Или обикновеното светско клюкарство. Истината е не тъпа, а вдлъбната с яснотата си. Ние вече не само няма какво да си кажем, а и няма дори за какво да говорим. Мисля, че с много хетеродвойки, става е същото, но си затварят очите - всички, които ги боли.

4 коментара:

Анонимен каза...

по-скоро се чудя с каква цел упоменаваш бисексуалността - има ли някакво специално значение? Когато аз се разделих след 8 години, на повечето хора наоколо беше чудно, а на мен трудно да обясня, така че и не се старах да го правя. Най-важното е, че след такива стъпки на човек му олеква. Така че ... честито и на двете ви! Не мога да се сдържа и да не дам съвет (професионално изкривяване) - порадвай се на усамотението и не бързай да започваш нова връзка :)

Анонимен каза...

Невена, и аз като lyd смятам, че няма значение каква е връзката, просто в един момент нещата свършват. Хубаво е ако и двете страни го приемат за ОК и без драми. Вярвам, че всяко нещо (зло) е за добро.
И ти го пожелавам, доброто :)

Unknown каза...

@ LYD
Не. Има значение, че се разделихме. След толкова години.

Анонимен каза...

Броят на годините изглежда впечатляващ, но просто защото сме свикнали да се впечатляваме от такива неща. Когато скъсах последната си по-дълга връзка, беше 8 годишна. Отстрани хората се впечатляваха. Аз си казвах чат-пат, че е впечатляващо, но ей така - дежурно. Понеже, ако се замисля, тази връзка не беше изпълнена с кой знае колко неща, които да са достойни да напълнят 8 години. Би могла да се компресира в много по-малко и изходът да е същият. Понякога проточваме нещата твърде дълго ...