вторник, 6 ноември 2012 г.

Лъжовна реклама. Кучешки протези и зъбен камък


Гледам напоследък една мното яка, в смисъл въздействаща според мен върху целевата група реклама - кучкарите. Понеже много кучета страдат от проблеми със зъбите. Най-готината част са снимките на различни породи с протези като решение на проблема - страхотно. Е, накрая едно псе казва "Шегувате ли се? Има еди къв си дентастикс, който решава на 80% проблема със зъбняа камък. Давайте всеки ден по един и нЕмайте грижа".

И аз като вроден скептик се запитах: Ако цялата работа със зъбния камък се решаваше с дъвченето на някаква пръчка дентастикс, къде дреме стоматологичната индустрия? Докато имах повече оригинални зъби, а не коронки и мостове, помня, че чистенето на зъбния камък ставаше с машинката зъболекарска и хич не беше приятно.  А като гледам тази реклама - баси, иска ми се да съм куче и да ми дават по една такава пръчка на ден.

Какво иска да каже авторът: Рекламата е лъжа. Ако имаше грам истина, стоматологичната индустрия щеше да произведе десетки видове пръчки срещу зъбен камък - за деца, за възрастни, за стари хора, с еди-какви си аромати, с еди-каква-си сила (примерно пръчка, която ядеш един път на ден и пръчка, която ядеш три пъти на ден). Ама пръчки срещу зъбен камък при хора няма. Който го е еня за зъбния камък, ходи да го тормозят с гадната зъболекарска машинка. Което значи едно единствено нещо - че готината реклама е пълна лъжа.

3 коментара:

Анонимен каза...

Не казвам, че рекламата не лъже, но нима вярваш на стоматологичната индустрия? Там се въртят милиарди. Чувал съм от няколко места (т.е. няма как да знам дали е достоверно), че руснаците отдавна са намерили начин как да накарат зъбите да растат отново. Само, че нали ти е ясно колко хора ще останат без работа. Звучи логично нали - щом веднъж са израснали, едва ли е голям проблем да израснат пак.

Unknown каза...

Не са само руснаците. В областтяа на регетерацията на зъбите работят много сериозно американците. С използването на клонови клетки са постгнали много добри резултати при мишки и маймуни. Сега текат опити с хора.

Прав си обаче, че стоматологичната индустрия ще направи всичко (а вече и вероятно го прави), за да забави изследванията и след това за блокира приложението им. Става дума за милиарди - както казваш.
Но щом е започнал един процес на откритие - те не могат да го спрат. Вероятно аз (на 50 години съм) няма да го доживея, но хората, коитож днес са на 20-30 години, ще имат тази възможност - да им израстнат зъби наново.

Unknown каза...

Извинявай за правописната грешка. Имах предвид:

"регенерацията на зъбите"